O PROGRAMIE
MIĘSO INDYCZE
POD SKRZYDŁAMI JAKOŚCI
Zadaniem programu “Indyk z Europy – pod skrzydłami jakości” jest promocja mięsa indyczego produkowanego w Europie. Chcemy edukować konsumentów na temat wartości odżywczych mięsa indyczego oraz jego wysokiej jakości.
Czas trwania kampanii: maj 2019 – kwiecień 2021
Przedmiotem programu promocyjnego jest mięso indycze produkowane w Europie. Działania promocyjne realizowane są na 3 rynkach docelowych tj. Polska, Niemcy, Czechy. Program ma na celu przedstawienie wartości odżywczych oraz jakości mięsa indyczego produkowanego w Europie, które wynikają z rygorystycznych zasad i procedur UE oraz przepisów wewnętrznych państw członkowskich.
POD SKRZYDŁAMI JAKOŚCI
Program nakreśla pełną kontrolę nad całym łańcuchem produkcji, w ramach filozofii „od pola do stołu”, która gwarantuje jakość i bezpieczeństwo, jak również zapewnia aspekty zrównoważonej produkcji w branży mięsa indyczego.
Realizujemy program „Siła smaku, witamin i kolorów – poznaj jakość jabłek z Europy”, którego głównym celem jest promocja europejskich jabłek na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Pośrednio, poprzez reeksportowe właściwości rynku ZEA, program daje możliwość dotarcia do krajów takich jak na przykład Indie i Chiny, wśród których import świeżych produktów rośnie z roku na rok.
Jakie są cele programu?
Podstawowym celem programu jest wzrost konkurencyjności i spożycia jabłek europejskich w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Program skupia się na działaniach mających zwiększyć widoczność oraz udział jabłek na rynku spożywczym ZEA. Wyznaczone dla programu zadania do realizacji skupiają się na czterech podstawowych obszarach:
zwiększeniu konkurencyjności i spożycia unijnych produktów rolnych i spożywczych, a także zwiększenia ich widoczności zarówno w Unii, jak i poza nią;
podniesieniu wiedzy o jakości unijnych systemów i produktów, a także doprowadzenie do lepszej ich rozpoznawalności;
wzroście udziału unijnych produktów rolnych i spożywczych na rynkach poza Unią;
promocji unijnych jabłek.
Program
W ramach kampanii B2C podstawą są działania PR, działania reklamowe w prasie, reklama zewnętrzna, silna obecność w mediach społecznościowych oraz interesujące akcje eventowe oraz happeningowe.
narzędzia
Podstawowym narzędziem działań B2B będą bezpośrednie spotkania z potencjalnymi partnerami biznesowymi oraz udział w targach o maksymalnym zasięgu w regionie.
UNIA OWOCOWA
jest obecnie największym w Polsce Stowarzyszeniem działającym na rzecz wspierania krajowych producentów i dystrybutorów owoców i warzyw. Swoją działalność opieramy na społecznym zaangażowaniu członków naszej organizacji i nieustannie podejmujemy działania, służące poprawie warunków w eksporcie. Przyczyniamy się do umacniania pozycji polskich eksporterów na rynkach zagranicznych, oraz prowadzimy liczne działania promujące wysoką jakość i niepowtarzalny smak polskiej żywności.