Newsroom

Sprawdź, co ciekawego słychać ostatnio w Infinity Media.

ZAPRASZAMY!

Brief online

2017

CzerwiecTraficar

 1 czerwca br. Traficar rozpoczął swoją działalność w Warszawie. Jest to już drugie po Krakowie miasto, którego mieszkańcy mogą korzystać z innowacyjnej oferty carsharingowej firmy. Równolegle z launchem usługi rozpoczęła się kampania reklamowa, w ramach której prowadzone są działania z obszarów ATL, BTL, PR i social media. Za ich przygotowanie i realizację odpowiadają: Walk, Kalicińscy.com i Infinity Media.

»

 

 Kampania launchująca Traficara w Warszawie została oparta na idei kreatywnej, która sprawdziła się podczas debiutu usługi w Krakowie. Jej założeniem było przedstawienie zalet korzystania z auta na minuty, przy równoczesnym braku minusów, typowych dla użytkowania prywatnego samochodu. Przykładowe hasła wykorzystane w kampanii to:  „Mam auto, kiedy jadę na kawę na Mokotów. Nie mam auta, kiedy trzeba odwiedzić serwis”, czy „Mam auto, kiedy jadę na lunch do centrum. Nie mam auta, kiedy trzeba płacić za parking”.

 W związku z wejściem Traficara do Warszawy został wyprodukowany spot – 30-sekundowy teaser o pojawieniu się usługi w Warszawie ze specjalnym udziałem Kuby Przygońskiego – zawodnika ORLEN Team. W związku z rozszerzeniem usługi o kolejne miasto zostały też zaktualizowane layouty, struktura oraz funkcjonalność strony www i aplikacji Traficar.

 Kampania reklamowa swoim zasięgiem obejmie wielkoformatowe nośniki OOH, reklamę na komunikacji miejskiej oraz na Veturilo – jednym z największych systemów rowerów miejskich w Europie. O usłudze Traficar będzie można usłyszeć w 15 i 30 sekundowych spotach na antenie warszawskich stacji radiowych oraz zobaczyć w internecie dzięki kampanii zasięgowej. Planowane są także działania niestandardowe, które umożliwią warszawiakom przetestowanie usługi w okresie wakacji. Taką możliwość stwarzać będzie letnie kino samochodowe „TrafiKino”, będące częścią Filmowej Stolicy Lata, zlokalizowane na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Podczas 10 seansów filmowych widzowie, którzy przyjadą na pokaz filmowy Traficarem będą mieli przywilej „zasiadania” w pierwszych rzędach kina samochodowego.

KwiecieńTravelplanet.pl

W kwietniu 2017, Infinity Media wygrało przetarg na kolejny rok współpracy w zakresie planowania i zakupu kampanii telewizyjnych dla serwisu Travelplanet.pl.

»

Działania promocyjne rozpoczną się w maju 2017 roku i realizowane będą cyklicznie, zgodnie z potrzebami Klienta.

Kampania realizowana będzie za pomocą trzech długości spotów ( billboardy sponsorskie, spoty 30 i 15 – sekundowe) i adresowana będzie do młodej miejskiej grupy docelowej.

Celem kampanii będzie budowa świadomości marki, umacnianie wizerunku raz sprzedaż oferty firmy.

KwiecieńSomfy

Od marca bieżącego roku Infinity Media odpowiada za zakup mediów dla SOMFY, lidera automatyki i napędów do bram, rolet, żaluzji, markiz oraz rozwiązań do domów inteligentnych.

»

Zintegrowane działania mediowe obejmują reklamę w TV, prasie oraz Internecie.

Infinity Media odpowiada za realizację działań reklamowych, promujących produkty z segmentu home automation. Pierwszy z nich - Connexoon - to produkt stworzony dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z rozwiązaniami typu smart. Wiosenną promocją Somfy objęty jest Connexoon Access, czyli aplikacja do sterowania bramami wjazdowymi, garażowymi, drzwiami i systemami alarmowymi. W ramach akcji można zakupić również flagową centralę TaHoma Premium, która łączy w sobie wszystkie zalety technologii smart home. Dzięki połączeniu urządzeń i czujników w jeden system TaHoma Premium sprawia, że każdy dom staje się komfortowym i bezpiecznym miejscem, a codzienne czynności przyjemnościami. Connexoon i TaHoma Premium działają w technologii io-homecontrol, która daje możliwość kontrolowania sytuacji w domu o każdej porze i z każdego miejsca na świecie dzięki dostępowi do Internetu.

Kampania telewizyjna prowadzona pod hasłem „Twój inteligentny dom już od 1299 zł”, która wystartowała 3 kwietnia, realizowana będzie w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Na potrzeby promocji zostały przygotowane 10 i 15 sekundowe spoty produktowe. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą działania promocyjne w Internecie, które obejmują reklamę video oraz display, a także działania reklamowe w prasie opiniotwórczej i magazynach branżowych.

Współpraca Infinity Media z marką SOMFY jest następstwem podpisanej w marcu umowy, wygranej w drodze przetargu.  Somfy będzie obsługiwane przez Infinity Media ponownie, po kilkuletniej przerwie.

StyczeńInfiniti Q30 Q50 Q70

1 stycznia rozpoczęliśmy kampanię wyprzedażową samochodowej marki Premium - Infiniti.

»

Kampania telewizyjna realizowana za pomocą spotów 15 sekundowych, będzie trwała przez cały miesiąc, adresowana jest do kobiet i mężczyzn, głównie w przedziale wiekowym 30 – 59. Kampania promuje wyprzedaż wszystkich modeli z rocznika 2016.

Kampania została zaplanowana w stacjach ogólnopolskich BIG4 oraz kanałach tematycznych TVNu i Polsatu.

2016

GrudzieńOkręgowa Spółdzielnia Mleczarska Krasnystaw

Na początku grudnia rozpoczęła się Kampania dla Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Krasnystaw

»

Dwutygodniowa kampania VOD skierowana była do aktywnych kobiet. Była ona prowadzona z wykorzystaniem jednej z najbardziej klikanych form reklamowych – brandingu playera.

Celem kampanii było zwiększenie świadomości jogurtu pitnego Joguś w grupie aktywnych kobiet.

WrzesieńCentrum Projektów Polska Cyfrowa

Infinity Media wygrało Przetarg na obsługę Internetowej kampanii informacyjno-promocyjnej promującej działania Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Kampania ta była współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju.

»

Kampania miała na celu promowanie nauki programowania wśród dzieci w ramach dwóch ogólnopolskich Inicjatyw: Code Week i Godzina Kodowania. Prowadzone przez nas działania były skierowane bezpośrednio do dzieci oraz do rodziców, nauczycieli i potencjalnych beneficjentów projektu.

Poza planowaniem i zakupem mediów do zadań InfinityMedia należało również stworzenie Landing page oraz key visual kampanii.

WrzesieńBrubeck

W czerwcu 2016 wygraliśmy przetarg na współpracę internetową dla brandu Serenada (S.M. Spomlek)

»

Dla klienta przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy kampanie internetowe. Pierwszą kampanią promowaliśmy wprowadzenie na rynek nowego opakowania serów Serenada – Specjalne Zapięcie Strunowe – kampania display realizowana w okresie czerwiec – lipiec. A w okresie wrzesień-październik przeprowadziliśmy kampanię „W sam raz na raz”. Kampania promowała nowe opakowanie sera Serenada, 4 plasterki,  i opierała się na spocie 30 sek. emitowanym w sieci Ipla.pl. Spot został przygotowany przez S. M. Spomlek.

CzerwiecTravelplanet.pl

Realizujemy kampanię telewizyjną portalu Travelplanet.pl, integrującego ponad 100 tysięcy wakacyjnych ofert z różnych biur podróży. Działania promocyjne zaplanowane zostały na okres od 16 maja i potrwają do 17 lipca 2016 roku.

»

Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot oraz jego 15 i 10 sekundowa wersja. Reklama Travelplanet.pl emitowana jest w stacjach ogólnopolskich – TVN, Polsat, TVP 1 i TVP2 - i tematycznych z portfolio TVP, TVN oraz Polsatu.

Kreacja reklamowa prezentuje zakochaną parę, korzystającą z uroków plaży i cieszącą się urokiem idealnych wakacji.Kampania telewizyjna Travelplanet.pl została zaplanowana i zakupiona przez Infinity Media, zaś za realizację spotu reklamowego odpowiada Bistro Films. Reżyserem jest Eric Yealand, a producentem Jiri Ptacek.

Współpraca Infinity Media z portalem Travelplanet.pl jest wynikiem wygranego, kolejny rok z rzędu przetargu.

CzerwiecKampania Europejskie Jabłka Dwukolorowe

Infinity Media kontynuuje obsługę współfinansowanego przez Unię Europejską programu promocyjnego „Europejskie Jabłka Dwukolorowe”. Czerwiec i lipiec 2016 to intensywne działania na obu rynkach docelowych kampanii: w Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

»

Na zakończenie drugiego roku kampanii zaplanowane zostały liczne działania promocyjne.

W Chinach w czerwcu startują 2 kampanie OOH. Jedna z nich to 15-sekundowy spot reklamowy, który będzie wyświetlany na kuli reklamowej w prestiżowej lokalizacji w Szanghaju. Rozmiar nośnika to 3 000 metrów kwadratowych.

Druga kampania to 15-sekundowe spoty reklamowe na wyświetlaczach LCD w 2000 taksówek w Szanghaju.

Kreacje stworzone na potrzeby kampanii skupiają się na zaprezentowaniu naturalnych warunków w jakich dojrzewają jabłka z Europy.

Na przełomie czerwca i lipca zorganizowane zostanie również seminarium połączone z eleganckim bankietem. Wydarzenie będzie miało miejsce w Pekinie i weźmie w nim udział Ambasada RP. Zaproszonymi gośćmi będą przedstawiciele chińskiego biznesu, administracji państwowej, a także dziennikarze ogólnokrajowych mediów.

 W Zjednoczonych Emiratach Arabskich 23 czerwca rozpocznie się 10-dniowy Ramadan Night Market. Na tym typowym dla lokalnej kultury wydarzeniu kampania EJD pojawi się ze stoiskiem promocyjnym o powierzchni 27 m2. Atrakcją stoiska będą pokazy gotowania na żywo oraz carvingu.

Udział w wydarzeniu zostanie wzmocniony poprzez kampanię outdoor na 40 nośnikach zlokalizowanych przy głównych ciągach komunikacyjnych w centrum Dubaju.

CzerwiecOTC Enterol

Dom mediowy Infinity Media, związany od stycznia umową o współpracy z firmą farmaceutyczną A&D Pharma Services, po raz kolejny w tym roku realizuje kampanię telewizyjną leku Enterol -  probiotyku przywracającego równowagę mikroflory jelit zaburzoną stosowaniem antybiotykoterapii, biegunką lub inną przyczyną.

 

»

Ogólnopolska, telewizyjna kampania sponsorska zaplanowana została na okres od 16 czerwca i potrwa do 17 lipca 2016 roku.

Poprzednie kampanie leku Enterol , realizowane za pomocą 30 i 15 sekundowych spotów, realizowane były w okresie od stycznia do marca 2016. Na potrzeby aktualnej kampanii powstał 8-sekundowy billboard sponsorski.

Kampania adresowana jest przede wszystkim  do kobiet w wieku 25 lat i więcej.

Billboard sponsorski Enterolu  emitowany jest w stacjach ogólnopolskich – TVN, TVP 1 i TVP2 i tematycznych z portfolio TVN. Kreacje reklamowe prezentują  rodzinę zajadającą owoce na pięknej, słonecznej plaży i cieszącą się urokami idealnych wakacji.

Kampania telewizyjna leku OTC Enterol została zaplanowana i zakupiona przez Infinity Media, zaś za realizację spotu reklamowego odpowiada  MBT PRODUCTION Produkcja Filmowa i Telewizyjna. Reżyserem i producentem billboardu jest BARTŁOMIEJ BANDOŁA.

Współpraca domu mediowego  z A&D Pharma Services jest wynikiem wygranego  przetargu.

CzerwiecInfiniti Q30

1 czerwca 2016 roku ruszyła kolejna kampania samochodowej marki Premium - Infiniti. Kampania telewizyjna promuje model Infiniti Q30, najmniejszy samochód z rodziny Infiniti adresowany do młodego, miejskiego użytkownika. Kampania realizowana będzie do 19 czerwca 2016 roku.

»

Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot oraz jego 15-sekundowa wersja.

Spot Infiniti Q30 emitowany jest w stacjach ogólnopolskich – TVN, Polsat, TVP1 i TVP2 oraz tematycznych z portfolio TVP, TVN oraz Polsatu. Kampania wspierana jest działaniami niestandardowymi (premium spot) w stacjach grupy Discovery.

Kampania telewizyjna modelu Infiniti Q30 została zaplanowana i zakupiona przez Infinity Media, zaś za adaptację  spotu reklamowego na rynek polski odpowiada firma Directors Sp. zo o.o. Reżyserem filmu jest Janusz Kamiński, a producentem Dariusz Mięsak.

Dom Mediowy Infinity  współpracuje z IP Sp. z o.o. Sp. K. już kolejny rok w ramach stałej umowy o współpracy.

CzerwiecSpółdzielnia Mleczarska SPOMLEK

W czerwcu 2016 wygraliśmy przetarg na współpracę internetową dla brandu Serenada.

»

Przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy kampanię wprowadzająca na rynek nowe opakowanie serów Serenada – Specjalne Zapięcie Strunowe. Kampania display zostały zaplanowana na czerwiec – lipiec.

W okresie wrzesień-październik przeprowadziliśmy kampanię „W sam raz na raz”. Kampania promowała nowe opakowanie sera Serenada, 4 plasterki,  i opierała się na spocie 30 sek. emitowanym w sieci Ipla.pl.

Spot został przygotowany przez S. M. Spomlek.

MajŚnieżka

Kampania wizerunkowa dla Śnieżki, na witrynach branżowych nieleżących do jednych z największych dostawców kontentu budowlano - wnętrzarskiego.

»

Infinity Media zaplanowała oraz zakupiła media online dla Śnieżki. Kampania trwała od maja do sierpnia 2016.

Celem kampanii było dotarcie do określonej przez klienta grupy docelowej zdefiniowanej jako kobiety i mężczyźni będący na etapie budowy domy, remontu mieszkania oraz osoby zainteresowane wykańczaniem wnętrz poprzez wyświetlanie kampanii na witrynach kontentowo dopasowanych do produktów klienta. Kampania umocniła wizerunku marki w kategorii farb.

KwiecieńROTO - okna dachowe

Internetowa kampania wizerunkowo - sprzedażowa dla producenta okien dachowych Roto.

Kampania w okresie kwiecień - październik 2016

»

W kwietniu rozpoczęła się Internetowa kampania m.in. display na witrynach branżowych, kampania merytoryczna oraz działania w Google.

Grupą docelową kampanii były przede wszystkim osoby będące na etapie budowy domu, remontu, czy też wyboru działki pod budowę oraz osoby zainteresowane materiałami budowlanymi: zarówno mężczyźni jak i kobiety.

Celem kampanii było zwiększenie ogólnej świadomości marki ROTO na polskim rynku w kategorii okien dachowych, wsparcie sprzedaży jak i kampania promocyjna.

MarzecSWISSPOR POLSKA

Kampania reklamowa dla SWISSPOR Polska – jednego z wiodących producentów materiałów budowlanych m.in. z kategorii materiałów do hydro i termoizolacji.

»

Działania zostały przeprowadzone w prasie/ magazynach m.in. Murator, Izolacje, Bulider oraz w Internecie. Kampania Internetowa obejmowała działania display, artykuły sponsorowane oraz działania w googlu.

Kampania trwała od marca do października 2016. Key Visual został dostarczony przez klienta. Kreację wykorzystaliśmy w kampanii prasowej w kilku największych tytułach o tematyce budowlanej oraz w Internecie.

Celem kampanii było poinformowanie, a także edukowanie rynku budowlanego oraz klienta końcowego w temacie produktów klienta i ich zastosowań.

Kampania skierowana głównie do osób będących na etapie budowy domu, osób zainteresowanych materiałami budowlanycmi, wykonawców budowlanych, inżynierów oraz architektów.

2015

ListopadEkspres Apteczny

W listopadzie promujemy ENTEROMAX - probiotyk. Kampania Telewizyjna.

»

Właśnie ruszyła kampania Telewizyjna produktu ENTEROMAX - probiotyk, która potrwa do końca listopada. W kampani zostały wykorzystane 8" billboardy sponsorskie w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Głównie stacje Polsatu.

Celem jest dotarcie do największej liczby osób z Grupy Docelowej Klienta.

WrzesieńDomowa Apteczka

Stała obsługa marki od 2014 roku. Pierwsza kampania Telewizyjna zrealizowana w okresie wrzesień - październik 2015.

»

KampaniaTelewizyjna promująca Tran z rekina grenlandzkiego. Celem kampanii było precyzyjne dotarcie do jak największej liczny osób z Grupy Docelowej Klienta, budowa wizerunku marki oraz zaufania.
Kampania zrealizowana za pomocą stacji ogólnopolskich wspierana stacjami tematycznymi. Głównie przy wykorzystaniu billboardów sponsorskich.

WrzesieńOrsay

Infinity Media planuje Internet dla Orsay! Odpowiadamy za zaplanowanie i zakup mediów online w kampanii, która potrwa od września do końca października 2015.

»

Działania wizerunkwo - sprzedażowe na serwisach o najwyższym Affinity Index w grupie celowej Klienta. Kampania bardzo silnie optymalizowana. Z każdym tygodniem eliminowane placementy o najniższym czasie spędzanym przez użytkownika.
Nadrzędnym celem kampanii było zwiększenie ruchu na serwisie, pobranie katalogu i zniżki na zakupy.

W efekcie zwiększył się ruch na serwisie, użytkowniczki wykorzystywały bony na zakupy w sklepie stacjonarnym i w e-sklepie.

WrzesieńURSA Polska

Internetowa kampania największego w Europie producenta materiałów do izolacji termicznej i akustycznej. Kampania potrwa od września do października

»

Właśnie wystartowała kampania wizerunkowa na witrynach branżowych należących do jednego z największych dostawców kontentu budowlanego przy wykorzystaniu mixu formatów o wysokim wskaźniku CTR. Wzmocnienie kampanii działaniami wizerunkowymi na jednym z portali ogólnotematycznych sprofilowanym pod kategorię mężczyzna (moto, sport, nowinki technologiczne).
Celem kampani jest zwiększenie ogólnej świadomości marki Ursa na polskim rynku w kategorii materiałów izolacyjnych.

WrzesieńSWISSPOR Polska

Kampania reklamowa w prasie/ magazynach m.in. Murator, Izolacje, Bulider. we wrześniu i październiku dla SWISSPOR Polka - jendego z wiodących producentów materiałów budowlanych m.in. z kategorii materiałów do hydro i termoizolacji. 

»

Key Visual do kampanii stworzyła agencja Mint Media we współpracy z Infinity Media i Klientem. Opracowna kreacja została wykorzystana w kampanii prasowej w klilku największych tytułach o tematyce budowlanej
Celem kampanii jest poinformowanie rynku budowlanego o wprowadzeniu przez klienta nowego systemu dotyczącego dachów płaskich.
Kampania skierowana głównie do osób będących na etapie budowy domu, osób zainteresowanych materiałami budowlanycmi, wykonawców budowlanych, inżynierów oraz architektów.

Lipieciperfumy.pl

Od lipca 2015 stała obsługa marki. Infinity Media odpowiada za planowanie i zakup mediów - głównie Telewizja i Internet.

 

»

Główne założenia kampanii to: precyzyjne dotarcie do największej liczby osób z Grupy docelowej Klienta, budowa wizerunku i zaufania do marki oraz sprzedaż oferowanych przez nią produktów.
Kampania realizowana za pomocą stacogólnopolskich wspierana stacjami tematycznymi.
Kampania zrealizowana przy wykorzystaniu spotów 15 sekundowych oraz billboardów sponsorskich.

Efekt kampanii: wzrost zaufania i świadomość marki oraz sprzedaż oferowanych produktów

 

LipiecŚnieżka

Infinity Media planuje i kupuje media online dla Śnieżki. Odpowiadamy za kompleksową obsługę online - kampania potrwa od lipca do końca października.

»

Kapania wizerunkowa na witrynach branżowych neleżących do jednych z największych dostawców kontentu budowlano - wnętrzarskiego.
Celem kampanii było dotarcie do określonej przez klienta grupy docelowej zdefiniowanej jako kobiety i mężczyźni będący na etapie budowy domy, remontu mieszkania oraz osoby zainteresowane wykańczaniem wnętrz poprzez wyświetlanie kampanii na witrynach kontentowo dopasowanych do produktów klienta. Umowcnienie wizerunku marki w kategorii farb.

MajTravelplanet.pl

 

Infinity Media wygrał aktualnie obsługę budżetu telewizyjnego Klienta Travelplanet.pl.

»

 

Pierwsza kampania Klienta realizowana będzie od 8 czerwca do 31 lipca 2015 roku i realizowana będzie za pomocą stacji ogólnopolskich i tematycznych.

KwiecieńPartner RTV AGD

 

W okresie od 23 marca do 5 kwietnia zrealizowaliśmy pierwszą kampanię telewizyjna Klienta. Kampania realizowana z kooperantami (6 brandów z kategorii AGD). Celem kampanii była sprzedaż oferowanych produktów w ofercie świątecznej oraz pośrednio budowanie wizerunku marki.

»

 

Kampania realizowana była w stacjach ogólnopolskich oraz wybranych stacjach tematycznych. Kampania adresowana była do wszystkich mieszkańców miast do 200 tysięcy mieszkańców w wieku  25-49 z dochodem netto na gospodarstwo domowe 1001zł +

Format: spot 10 sekund.
Dzięki optymalizacji kampanii w  trakcie, oraz negocjacji dopłat za kooperanta ze stacjami, przekroczyła ona wszystkie planowane parametry mediowe takie jak planowane GRP, czy zasięg w grupie docelowej o 15%.

MarzecRoto Frank Okna Dachowe

Internetowa kampania wizerunkowo - sprzedażowa dla producenta okien dachowych Roto.
Kampania w okresie marzec - wrzesień 2015

»

W marcu rozpoczęła się Internetowa kampania m.in. display na witrynach branżowych. Kampania z wykorzystaniem profilu behawioralnego użytkownika oraz Google.
Grupą docelową kampanii są przede wszystkim osoby będące na etapie budowy domu, remontu, cz też wyboru działki pod budowę oraz osoby zainteresowane materiałami budowlanymi: zarówno mężczyźni jak i kobiety.
Celem kampanii było zwiększenie ogólnej świadomości marki ROTO na polskim rynku w kategorii okien dachowych, wsparcie sprzedazy jak i kampania promocyjna.

2014

CzerwiecVanquis Bank

 

W czerwcu 2014 rozpoczęła się kampania Vanquis Banku zaplanowana oraz realizowana przez dom mediowy Infinity Media. Celem działań jest budowa wizerunku Vanquis Banku oraz zainteresowanie jego produktami: pożyczkami odnawialnymi oraz kartami kredytowymi.


 

»
 
Kampania prowadzona jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i tematycznych. Działania obejmują także Internet, a z początkiem lipca br. uruchomiona zostanie miesięczna ogólnopolska kampania radiowa. W okresie wakacji kampania będzie prowadzona lokalnie na pojazdach komunikacji miejskiej, oraz na siatkach wielkoformatowych w Trójmieście i aglomeracji katowickiej. W ramach działań pojawią się spersonalizowane wersje reklamy, w których Agnieszka Radwańska, po imieniu zachęca odbiorców do gry. Szeroki zasięg kampanii oraz udział tenisistki Agnieszki Radwańskiej, ma zwiększyć rozpoznawalność marki angielskiego banku. 

CzerwiecKampania CSIOZ

 

W czerwcu Infinity Media przeprowadziło promocyjno-informacyjną telewizyjną oraz radiową kampanię dla CSIOZ  projektu P1 eZdrowie. Uzupełnienie  kampanii stanowiły nośniki OOH: ramki A3 w komunikacji miejskiej oraz plakaty promujące projekt P1 eZdrowie umieszczone na tyłach pojazdów komunikacji miejskiej w 16 aglomeracjach Polski.

»

 

Projekt P1 jest przedsięwzięciem realizowanym w publicznym systemie ochrony zdrowia w Polsce, umożliwiającym poprawę jakości świadczeń zdrowotnych w całym kraju. Celem prowadzonych w ramach kampanii działań jest wspieranie realizacji celów Projektu poprzez budowę pozytywnego i spójnego wizerunku oraz zachęcanie przyszłych użytkowników do korzystania z platformy P1. W celu dotarcia z przekazami kampanii do jak najszerszego grona odbiorców zostały wykorzystane narzędzia o największym zasięgu.

MarzecINFINITI Q50

 

W dniach 15 – 31 marca 2014 Infinity Media realizowało kampanię sponsorską modelu Infiniti Q50 w wersji z silnikiem Diesla. Była to pierwsza kampania sponsoringowa marki realizowana w telewizji. Billboardy sponsorskie można było zobaczyć w stacjach grupy TVN, Polsat oraz TVP.

»

 

Infiniti Q50 z silnikiem Diesla był sponsorem wybranych programów sportowych, Prognozy pogody, filmów oraz innych programów. Celem kampanii była budowa wizerunku marki oraz promocja nowego modelu  Infiniti Q50 z silnikiem Diesla. Kampania została zrealizowana zgonie ze wszystkim założeniami, a jej realizacja wpłynęła na wzrost sprzedaży promowanego modelu oraz budowę wizerunku i rozpoznawalność marki.

LutyEnteromax

 

W dniach 1 – 27 lutego 2014 Infinity Media realizowało kampanię sponsorską produktu Enteromax, na zlecenie firmy Sensilab. Była to kolejna kampania sponsoringowa produktu realizowana w telewizji. Billboardy sponsorskie można było zobaczyć w stacjach grupy Polsat oraz TVP.

»

 

Enteromax był sponsorem wybranych filmów, seriali, prognozy pogody oraz telewizji śniadaniowej. Celem kampanii była budowa wizerunku marki oraz promocja produktu Enteromax. Kampania została zrealizowana zgodnie z założeniami, a jej realizacja wpłynęła na wzrost sprzedaży promowanego produktu oraz budowę wizerunku i rozpoznawalność marki.

LutyZMIANA ADRESU REJESTROWEGO FIRMY

Infinity Media Sp. z o.o.

ul. Puławska 465

02-844 Warszawa

 

»

 

 

Wobec powyższego prosimy o dokonanie zmian w systemach oraz stosowanie ich na dokumentach. Ponadto informujemy, że wszelka korespondencja do firmy powinna być kierowana na nowy adres.

 

StyczeńINFINITI QX70

W dniach 1 – 31 stycznia 2014 Infinity Media realizowało kampanię telewizyjną modelu Infiniti QX70 w ofercie bez podatku VAT.

Celem kampanii była promocja nowego modelu  Infiniti QX70 w ofercie bez podatku VAT.

 

»

 

Model promowany był za pomocą 30 sekundowego spotu telewizyjnego w stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych grup TVN, Polsat oraz TVP .

Kampania została zrealizowana zgonie z założeniami, a jej realizacja wpłynęła na znaczny wzrost sprzedaży promowanego modelu w pierwszym kwartale bieżącego roku.

2013

GrudzieńMerlin.pl

Merlin.pl jest jednym z najstarszych polskich sklepów internetowych. Został zarejestrowany w 1998 roku, natomiast jego oficjalne otwarcie nastąpiło rok później. Od tego czasu istnieje nieprzerwanie. Swoją działalność rozpoczął jako księgarnia. Jednak w ciągu kolejnych lat rozszerzył asortyment o zabawki, elektronikę użytkową, drobne RTV i AGD, kosmetyki, odzież oraz artykuły sportowe. Urzeczywistnił w ten sposób koncepcję stworzenia wielobranżowego sklepu, kojarzonego z hobby i life stylem.

»

Od lat znajduje się w czołówce sklepów o największej liczbie transakcji realizowanych wysyłkowo. Może pochwalić się ofertą blisko 320 tysięcy produktów, ponad 2 milionami zarejestrowanych klientów oraz prawie 150 tysiącami realizowanych zamówień miesięcznie. Przygotowana przez Infinity Media kampania radiowa Merlin.pl promowała przedświąteczne zakupy w serwisie. Kampania zrealizowana była na antenie Radia ZET.

ListopadOśrodek Rozwoju Edukacji

Infinity Media wygrywając przetarg organizowany przez ORE, otrzymała możliwość zaplanowania oraz przeprowadzenia kampanii telewizyjnej promującej „Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym”, mającym za zadanie m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych oraz metodycznych, jak również analizę obecnie istniejącego systemu, w tym dotyczącą organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad.

»

Długofalowym rezultatem podjętych działań ma być upowszechnienie i dostosowanie do potrzeb uczniów różnorodnych form zajęć, mających na celu odkrywanie i rozwijanie zdolności. Kampania promująca została przeprowadzona w stacjach TV ogólnopolskich oraz tematycznych. Ośrodek Rozwoju Edukacji jest publiczną placówką doskonalenia nauczycieli o zasięgu ogólnokrajowym, prowadzoną przez Ministra Edukacji Narodowej. Powstał z dniem 1 stycznia 2010 roku w wyniku połączenia Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli i Centrum Metodycznego Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej, na podstawie zarządzenia Ministra Edukacji Narodowej. Celem Ośrodka jest podejmowanie i realizacja działań na rzecz podnoszenia jakości edukacji zgodnie z polityką oświatową państwa w obszarze kształcenia ogólnego i wychowania oraz zgodnie z wprowadzanymi zmianami w systemie oświaty.

PaździernikPizza Dominium

"Promocja Multikino i 10zł" - Celem kampanii było wypromowanie wspólnej akcji Dominium i Multikina. Kampania zaplanowana, zakupiona i przeprowadzona przez Infinity Media wykorzystywała takie media jak: nośniki w szkołach i autobusy (zasięg Warszawa) oraz Internet (zasięg ogólnopolski).

 

»

 

Pizza Dominium funkcjonuje od 1993 roku, kiedy Tomasz Plebaniak otworzył pierwszy lokal Dominium Pizza w Warszawie przy ulicy Złotej. Od samego początku firma oferuje swym klientom ręcznie wyrabianą pizzę według najlepszej, oryginalnej włoskiej receptury. Dzięki tej niespotykanej dotąd na naszym rynku jakości serwowanej pizzy, Dominium w błyskawicznym tempie przekształciła się w sieć. Obecnie obsługuje klientów w ponad 60 restauracjach. Jest jedną z największych sieci lokali gastronomicznych, opartą wyłącznie na polskim kapitale. W 2008 roku firma przekształciła się w spółkę akcyjną, tym samym zmieniając nazwę na Dominium S.A.

PaździernikWolters Kluwer Polska

Kampania realizowana była w prasie i w Internecie w październiku i listopadzie 2013. Dotyczyła ona promocji najnowszego Vademecum Głównego Księgowego. W Internecie kampanie realizowana była za pośrednictwem mailingów skierowanych do wyselekcjonowanych baz danych w grupie docelowej. Kampania prasowa realizowana była w Gazecie Prawnej oraz w Pulsie Biznesu.

»

Wolters Kluwer SA jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów  z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i  samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer SA jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer - globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych. Wolters Kluwer osiąga roczne przychody (2012) w wysokości 3,6 miliarda euro, prowadzi działalność w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz regionie Azji i Pacyfiku, zatrudnia około 19 000 osób na całym świecie. Centrala Wolters Kluwer znajduje się w Alphen aan den Rijn w Holandii.

SierpieńKampania Somfy

Kampania wizerunkowa marki Somfy jako wiodącego producenta elektroniki do rolet i markiz.

»

Somfy to firma z prawie pięćdziesięcioletnim doświadczeniem w produkcji napędów i automatyki do osłon okiennych i bram. Somfy jest w tej dziedzinie niekwestionowanym ekspertem. Wszystkie produkty wyposażone są w certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami technicznymi i bezpieczeństwa. To ponad 400 odmian napędów przeznaczonych do najróżniejszych sposobów montażu. Napęd rurowy charakteryzuje się wyjątkowo cichą pracą. Napędy rurowe Somfy pracują dla użytkowników w sposób niewidoczny, wypełniają swoje zadanie niepostrzeżenie i absolutnie niezawodnie. Międzynarodowe atesty świadczą o wysokim standardzie, jakości i bezpieczeństwie produktu.

CzerwiecKampania „Drobiowe przysmaki ”

Kampania promocyjno-sprzedażowa dla mięsa indyczego propagująca łatwość przyrządzania zdrowych i smacznych posiłków. Spopularyzowanie mięsa indyczego (zwłaszcza udźca i fileta), podniesienie percepcji tego gatunku mięsa poprzez podkreślenie, że jest to smakowite i łatwe w przyrządzaniu mięso o najwyższych walorach dietetyczno-zdrowotnych.

»

Celem działalności Krajowej Rady Drobiarstwa - Izby Gospodarczej jest m.in. dalszy rozwój i unowocześnianie polskiego drobiarstwa, ochrona interesów hodowców i producentów drobiu oraz przetwórców mięsa drobiowego, ich integracja, reprezentowanie krajowego drobiarstwa wobec władz państwowych.

KwiecieńMinisterstwo Gospodarki

Celem projektu "Promocja polskiej Gospodarki na rynkach międzynarodowych" jest poprawa wizerunku Polski i polskiej gospodarki wśród zagranicznych partnerów gospodarczych, poprawa dostępu do informacji o Polsce jako partnera gospodarczego oraz warunków prowadzenia działalności gospodarczej na rynkach zagranicznych.

»

Cel ten obejmuje także działanie na rzecz wzrostu inwestycji polskich przedsiębiorców na rynkach zagranicznych oraz wsparcie i pomoc w rozwoju eksportu w branżach gospodarki objetych projektem. Zadaniem Infinity Media było przygotowanie strategii, zakup czasu antenowego (TV) oraz emisji w internecie i prasie. Optymalizacja parametrów kampanii przy minimalizacji kosztów.

MarzecKAMPANIA CLARINS

Kampania nowego produktu marki Clarins do pielęgnacji twarzy dla kobiet powyżej 25 roku życia– Double Serum Clarins. Serum ma działanie anti-aging, pielęgnujące, regenerujące oraz jest przeznaczone do każdego rodzaju skóry.

»

Podwójna formuła sprawia, że już po pierwszych dniach stosowania serum, skóra staje się bardziej jędrna, koloryt zostaje wyrównany, pory zminimalizowane a delikatne zmarszczki zredukowane. Zadaniem kampanii było wprowadzenie na rynek nowego produktu oraz budowa wizerunku marki.

2012

SierpieńPodaj Indyka!

20.08.2012 ruszyła kampania „Podaj indyka” promująca jedzenie mięsa indyczego. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa, finansowaną ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego, przygotowaliśmy we współpracy z agencją Legend Group.

 

»

Kampania „Podaj indyka” podkreślała, że mięso indycze jest smaczne, łatwe w przygotowaniu i pełne wartości odżywczych. Spoty i layouty zwracały też uwagę, że ważne jest odpowiednie opakowanie tego mięsa - pakowanie w tackę w atmosferze ochronnej gwarantuje, że jest ono trwalsze i bezpieczniejsze od tego dystrybuowanego luzem. 

LipiecTeraz Pstrąg po raz kolejny z Infinity Media

Rok 2012 był kolejnym, w którym Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych promowało spożycie pstrąga. W ramach akcji „Teraz Pstrąg” przeprowadziliśmy ogólnopolską kampanię reklamową wykorzystującą Telewizję, Prasę, Radio, nośniki outdoorowe i Internet.

»

Tematem przewodnim kampanii był motyw grillowania pstrąga. Nie przez przypadek – pstrąg bowiem jest najpopularniejszą rybą wykorzystywaną na grillu. Celem nadrzędnym kampanii było przekonanie do jego konsumpcji również amatorów mięsa. Koncept kreatywny oparty był na haśle: „Nadejszła chwila na pstrąga z grilla”.

MarzecInfinity Media dla Ministerstwa Gospodarki

W kwietniu 2012 rozpoczyna się kampania informacyjna Ministerstwa Gospodarki dotycząca programu COIE (Sieć Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów). 

»

W kwietniu 2012 rozpoczyna się kampania informacyjna Ministerstwa Gospodarki dotycząca programu COIE (Sieć Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów). COIE to regionalne ośrodki, w których szefowie firm i przedsiębiorstw mogą uzyskać wiedzę i pomoc w zakresie eksportu i umiędzynarodowienia swojej działalności. Sieć Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE) jest projektem systemowym Ministra Gospodarki. COIE działają także na rzecz zwiększania poziomu inwestycji zagranicznych w Polsce. Kampania przygotowywana jest we współpracy z agencją Legend Group, która przygotowuje kreacje. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada Infinity Media. Kampanię można zobaczyć w stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN24, TVP INFO, Polsat News, Superstacja), prasie (Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Podatkowa, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Echo Dnia, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska/Dziennik Elbląski, Gazeta Pomorska, Głos Dziennik Pomorza, Kurier Poranny, Nowa Trybuna Opolska, Nowiny, Polska Dziennik Łódzki, Polska Głos Wielkopolski, Forbes, Manager Magazine) i w Internecie (sieć reklamy BizOn, witryny biznesowe EvolutionMedia oraz witryny z kat. Biznes sieci Google Display Network).

MarzecRozpoczynamy współpracę z Biurem Promocji Turcji

W marcu 2012 rozpoczynamy emisję kampanii GTI Travel.

»

Turcja na Wakacje. Celem kampanii jest wypromowanie Turcji jako wymarzonego miejsca na wakacje. Kampania będzie emitowana w Internecie na stronach: Kobieta.pl, Onet.pl, Facet.Interia.pl Logo24.pl, Manager.money.pl oraz na pakiecie Holidays sieci Evolution Media.

2011

PaździernikGwarancja ceny w Agata Meble!

Rozpoczęła się kampania polskiej sieci salonów meblowych Agata Meble, wspierająca akcję promocyjną „Gwarancja niskich cen”, która potrwa do 31 października. 

»

Kampania obejmuje telewizję (TVN, TVP, At Media), outdoor, radio i Internet. Akcja ma zaprezentować Agata Meble jako markę zapewniającą szeroki asortyment mebli i przystępne ceny. Spot telewizyjny jest kontynuacją działań marki skierowanych do młodszej grupy odbiorców, skoncentrowanych na odświeżeniu wizerunku brandu. Reklama zachęca również do śmielszego wprowadzania zmian w wystroju mieszkań – pretekstem może być nawet treść otrzymanego SMS-a. Autorem kreacji oraz realizatorem kampanii jest A/H1N1 Team w składzie Ryszard Szozda (scenariusz i reżyseria) oraz Mikołaj Górecki (zdjęcia i reżyseria) we współpracy z Barbarą Berkan (planowanie strategiczne, nadzór realizacyjny). Za produkcję filmową odpowiada studio Tomato, za postproducję studio 3Monkeys. Planowanie i zakup mediów – Infinity Media.

CzerwiecDziękujemy naszym Klientom!

Infinity Media uzyskało najlepsze noty w aż 7 kategoriach badania satysfakcji klientów realizowanego przez "Media&Marketing Polska". 

»

Wg raportu specjalnego "Agencje reklamowe i domy mediowe 2011" w 7 na 14 kategorii Infinity Media zajęło 1-sze miejsce, a w 11 kategoriach znalazło się w pierwszej trójce pośród 33 badanych domów mediowych. Infinity Media zostało najlepiej ocenione w kategoriach: "Zadowolenie ze współpracy z domem mediowym", "Zadowolenie z badań, analiz oraz strategii", "Czy poleciłby Pan/Pani dom mediowy swojemu przyjacielowi", "Ma innowacyjne podejście do planowania mediów", "Oferuje wysoką jakość w planowaniu telewizji", "Oferuje wysoką jakość w planowaniu Internetu" oraz "Rozumie ideę zintegrowanej komunikacji". A w kategoriach: "Zadowolenie z planowania", "Zadowolenie z zakupu mediów", "Zadowolenie z obsługi klienta" oraz "Ma aktualną wiedzę na temat rynku" uplasowało się w pierwszej trójce.      

KwiecieńAgata Meble- I jesteś w domu!

Na przełomie marca i kwietnia odbyła się pierwsza crossmediowa kampania wizerunkowa salonów Agata Meble pod hasłem „I jesteś w domu”. 

»

Celem kampanii było przede wszystkim odświeżenie wizerunku marki i dzięki temu dotarcie również do młodszych odbiorców. Poza tym ważnym aspektem było zwrócenie uwagi konsumentów na fakt, że oferta salonów jest dużo szersza – poza meblami obejmuje również artykuły dekoracyjne i artykuły gospodarstwa domowego.         Infinity Media było kompleksowo odpowiedzialne za przygotowanie oraz realizację kampanii: od strategii, poprzez produkcję spotów, po zakup mediów. Kampania obejmowała wszystkie kanały komunikacji: telewizję, prasę, radio, Internet, OOH. 30-sekundowe spoty emitowane były na antenie stacji: TVN, TVN Style, TVN7, TVP3, a także na kanałach z pakietu At Media. Spoty radiowe można było usłyszeć m.in. w Radiu Zet, PR 3 Polskiego Radia, Radiu Złote Przeboje, Radiu Eska. Kampania w Internecie obejmowała emisję kreacji na pakietach witryn o tematyce wnętrzarskiej oraz specjalnie dobranych, dopasowanych do grupy celowej serwisach kobiecych, jak również emisję targetowaną behawioralnie i spoty w formie preroli przed materiałami wideo na wybranych stronach. W prasie reklama pojawiła się w magazynach branżowych oraz kobiecych. W dalszej kolejności planowane są kampanie sprzedażowe.

StyczeńWróżbita Maciej wróży dla Allegro na Walentynki

Salon Wróżby Miłosnej to nowa, walentynkowa kampania Allegro. Z run o miłości i tajemnicach wróży niezastąpiony Wróżbita Maciej.

»

Ponadto na profilu serwisu na Facebooku wystartowała specjalna aplikacja. Wróżbita Maciej sławę zdobył dzięki pracy w telewizji, gdzie podczas swojego programu wróży z run telewidzom. Film z jego dość niekonwencjonalnym podejściem do wróżb szybko trafił do sieci. Dzięki tej popularności został również twarzą najnowszej kampanii Allegro, gdzie prowadzi Salon Wróżby Miłosnej.  W ramach kampanii powstały filmiki nawiązujące do formuły programów ezoterycznych. W serwisie Allegro promowana jest również specjalna, walentynkowa podstrona - walentynki.allegro.pl. Użytkownik, po wybraniu parametrów, usłyszy miłosną wróżbę. Poza Allegro, kampania działa również w serwisach społecznościowych: na Facebooku powstała specjalna aplikacja losująca wróżby. Wkrótce Salon Wróżb Miłosnych pojawi się także na Naszej Klasie oraz Gadu Gadu. W kampanii wykorzystano formy ze streamingiem wideo, 15 sekundowe spoty wideo oraz reklamę mobilną. Planowanie i zakup mediów przeprowadził dom mediowy Infinity Media.

StyczeńPraca: NEW BUSINESS MANAGER

Dom mediowy Infinity Media Sp. z o.o., w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje osób zainteresowanych współpracą jako NEW BUSINESS MANAGER

»

Zakres obowiązków:

  • Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów
  • Nawiązywanie i rozwój współpracy z klientami mediowymi
  • Realizacja planu sprzedaży
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Umawianie spotkań sprzedażowych
  • Analiza i stałe monitorowanie rynku - klientów i konkurencji

Wymagania/Oczekiwania:

  • Doświadczenie – minimum 2 letnie w pozyskiwaniu klientów i prowadzeniu sprzedaży bezpośredniej
  • Własna rozbudowana sieć kontaktów
  • Silna motywacja osiągania sukcesów w pracy i zdecydowane dążenie do celu
  • Umiejętność nawiązywania otwartych i trwałych relacji biznesowych
  • Kompetencja, dynamizm, komunikatywność
  • Zdolności negocjacji i finalizacji umów
  • Mile widziana wiedza z zakresu planowania mediów i strategii mediowej

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Dużą samodzielność, możliwość realizacji własnych pomysłów
  • Motywujące wynagrodzenie
  • Rozbudowany pakiet socjalny, atrakcyjne wyjazdy firmowe
  • Przyjazną, nie-korporacyjną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów    

Aplikacje należy wysyłać na adres: praca@infinitymedia.pl Prosimy o dopisanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych dla potrzeb procesu rekrutacji, zdodnie z ustaw+ z dnia 29 sierpnia 1997r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz 926 z późniejszymi zmianami

StyczeńPraca: INTERACTIVE MEDIAPLANNER

Dom mediowy Infinity Media Sp. z o.o., w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje osób zainteresowanych współpracą jako   INTERACTIVE MEDIAPLANNER

»

Zakres obowiązków:

  • Opracowywanie strategii reklamowej klientów
  • Planowanie kampanii internetowych
  • Kontakty z klientami reklamowymi – prezentacje, spotkania, korespondencja handlowa
  • Zakup mediów internetowych
  • Udział przy planowaniu i tworzeniu strategii dla innych mediów (telewizji, prasy, radia, outdooru i ambientu)
  • Nadzór nad realizacją kampanii i jej optymalizacja
  • Raportowanie – przygotowanie analiz post-buy
  • Monitorowanie rynku

Wymagania/Oczekiwania:

  • Doświadczenie – minimum 2 lata pracy w branży reklamowej
  • Zdolności planistyczne oraz analitycznego myślenia
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
  • Zdolności negocjacyjne
  • Sumienność, dobra organizacja pracy
  • Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Motywujące wynagrodzenie
  • Rozbudowany pakiet socjalny, atrakcyjne wyjazdy firmowe
  • Przyjazną, nie-korporacyjną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów    

Aplikacje należy wysyłać na adres: praca@infinitymedia.pl Prosimy o dopisanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych dla potrzeb procesu rekrutacji, zdodnie z ustaw+ z dnia 29 sierpnia 1997r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz 926 z późniejszymi zmianami

2010

GrudzieńKampania crossmediowa dla marki Penigra

Z początkiem listopada wystartowała kampania leku na potencję Penigra z portfolio firmy Hasco-Lek.

»

Infinity Media zajęło się częścią strategiczną oraz zakupową. Realizacja obejmuje radio, prasę, ambient oraz Internet - w tym wspomagające działania social media prowadzone w portalu Facebook.com. Aby zwiększyć zaangażowanie konsumentów w życie marki stworzyliśmy serwis internetowy wyzwolbyka.pl, do którego prowadziły wszystkie emitowane reklamy. Podzielona na dwie części kampania – teaser oraz część produktowa – w grudnia weszła w etap promujący lek Penigra. Działania promocyjne leku Penigra mają na celu zachęcenie mężczyzn do czerpania większego zadowolenia z życia seksualnego. Platforma internetowa, by zapewnić marce stały kontakt  z konsumentami, będzie dalej rozwijana.

LutyInfinity Media dla Polfy-Łódź i SENSILAB

18 stycznia rozpoczęła się radiowa kampania produktów koncernu farmaceutycznego Polfa-Łódź S. A.

»

Wizerunkowe  działania mają odświeżyć brand, a także wspomóc rozróżnienie marek z portfela SENSILAB oraz spółki zależnej - Polfa-Łódź. Kampania potrwa do końca roku, zakup mediów przeprowadził dom mediowy Infinity Media. Prowadzone działania mają charakter ogólnopolski, emisja spotów odbywa się w Radiu Zet, sieci Plus oraz w stacjach Pakietu Niezależnych. Promocja obejmuje łącznie trzy produkty. Leki z portfolio Polfy kierowane do osób  potrzebujących szybkiego rozwiązania problemu zdrowotnego, ASCALCIN PLUS oraz RHINAFEN, a także CERIN, preparat wspierający codzienną dietę, sprzedawany pod marką SENSILAB, którego kampania ruszyła dziś w Radiu ESKA, Planeta FM oraz Antyradiu. Trwające działania są częścią długoterminowej strategii mającej na celu odświeżenie wizerunku oraz zwiększenie wyników sprzedażowych marek należących do Polfy. Prowadzona przy okazji działań reklamowych wymiana opakowań ma poprawić postrzeganie produktów oraz zwiększyć ich świadomość. POLFA-ŁÓDŹ to polska firma działająca od 75 lat. W 2009 roku właścicielem POLFY-ŁÓDŹ została polsko-słoweńska spółka SENSILAB.    

2009

ListopadAlleŚwięta z allegro

Ruszyła świąteczna kampania marki allegro.pl.

»

Infinity Media kolejny rok z rzędu zaplanowało i zakupiło media internetowe dla tego klienta. Kampania objęła m.in. sieci reklamowe Adnet, IDMnet, ARBOmedia, sieć video V2media, kampanię behawioralną oraz działania social marketingowe w serwisie Facebook.pl. Serwis www.prezenty.allegro.pl ułatwia wybór prezentów dzięki aplikacji określającej profil obdarowywanej osoby. W kampanii wykorzystane będą mailingi, formaty typu display oraz video.  

WrzesieńKampania Radosna szkoła 2010 dla Ministerstwa Edukacji Narodowej

10 września wystartowała radiowa odsłona kampanii reklamowej promującej rządowy program „Radosna szkoła 2010”.

»

Kampania, której celem jest popularyzacja wychowania przedszkolnego została skierowana do rodziców, samorządów oraz przedsiębiorstw. Promocja potrwa do końca marca 2010 roku. W kampanii wybrano trzy grupy odbiorców. Pierwszą z nich byli rodzice z małymi dziećmi, których należało zachęcić do korzystania z usług przedszkoli. Druga grupa to samorządy, które działania miały przekonać do słuszności tworzenia nowych placówek lub udostępniania miejsc do ich działania. Ostatnią z wyszczególnionych grup były małe przedsiębiorstwa – kierowany do nich przekaz miał uświadomić korzyści płynące z inwestycji w ten sektor edukacji. Emisje spotów zaplanowaliśmy m.in. w Programie 1 Polskiego Radia, Tok FM, Radiu Zet, RMF FM oraz stacjach lokalnych. Dobór mediów przeprowadziliśmy na podstawie ich dopasowania do grup docelowych. Kampania będzie emitowana w kilku cyklach do końca marca 2010 roku.  

Wrzesieńiperfumy.pl - sukces kampanii radiowej

Rozpoczęliśmy długofalową współpracę z perfumerią iPerfumy w zakresie planowania i zakupu mediów.

»

W październiku br. odbyła się pierwsza kampania klienta w Polsce i zakończyła się dużym sukcesem, w związku z czym klient zdecydował się na kontynuację działań oraz podwojenie budżetu. Kampania obejmuje dwie stacje ogólnopolskie: Radio ZET i RMF. Internetowa perfumeria Iperfumy.pl oferuje markowe perfumy z rabatami do 75% i darmową dostawą. Iperfumy.pl zajmuje się sprzedażą perfum od roku 1998, działając na rynku czeskim, słowackim i polskim. Właścicielem marki jest firma Internet Shop z siedzibą w Czechach.

LipiecLetnie smaki w Sphinx

„Najedz się do syta i odbierz kupon rabatowy" to hasło najnowszej kampanii restauracji Sphinx, która wystartowała 22 czerwca.

»

Kampania promuje nowe, letnie menu. Działania internetowe wspierane są promocją w lokalach, zachęcając miłośników dobrych smaków do ponownych odwiedzin. Celem kampanii jest dotarcie do jak największej ilości internautów między 20 a 40 rokiem życia. Do jego osiągnięcia wykorzystano emisje na stronach głównych portali Interia.pl oraz Onet.pl. „Nowe letnie smaki” to już kolejna kampania, którą zrealizowaliśmy dla restauracji Sphinx.

MajUpoluj okazję z za10groszy.pl

Dziś wystartowała kampania internetowego portalu aukcyjnego za10groszy.pl.

»

Działania reklamowe prowadzone są w Internecie oraz prasie. Motyw przewodni kampanii to „upolowanie okazji”. Komunikacja skierowana jest do mężczyzn o określonych cechach demograficznych i behawioralnych, którzy mają w sobie żyłkę hazardzisty i myśliwego, tropiącego okazję. W ramach Internetu wykorzystane zostały pakiety z sieci afiliacyjnych, działania kontekstowe SEM wraz z intekstem oraz pakiety behawioralne. Prasa obejmuje wykorzystanie następujących tytułów: CKM, Playboy, Top Gear, Men`s Health, Auto Świat, Polityka, Chip oraz CD Action. Forma reklamowa użyta w prasie to 1/3 strony umieszczona na środku pisma. Kreację przygotowała agencja Zoom, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Infinity Media.

KwiecieńProfesja - nabór lato 2009

27 kwietnia ruszyła pierwsza odsłona internetowej kampanii przygotowanej dla PROFESJA Centrum Kształcenia Kadr.

»

Działania kierowane są do tegorocznych maturzystów i potrwają do września bieżącego roku. Kampania prowadzona jest w serwisach społecznościowych (nasza-klasa.pl) oraz portalach edukacyjnych i dla maturzystów (matura.pl). Głównym założeniem jest szerokie dotarcie do osób z grupy docelowej i sprowadzenie ich na stronę internetową klienta. Promocja w Internecie podzielona jest na kilka etapów, ostatni z nich zakończy się w połowie września 2009 roku. Nasz dom mediowy zajął się przygotowaniem planu kampanii oraz zakupem mediów.

LutyPolfa Łódź rozpoczyna współpracę z Infinity Media

W styczniu 2009 r. firma Infinity Media podpisała umowę na obsługę budżetu reklamowego produktów farmaceutycznych firmy Polfa Łódź oraz suplementów diety firmy Sensilab.

»

Umowa obejmuje zakup mediów: radio, Internet oraz prasa. Strategia i koordynacja akcji specjalnych, takich jak "Akcja Letnia G+J z Radiem Zet” 18 miast 36 koncertów. Umowa została podpisana na cały 2009 r. z opcją przedłużenia o kolejne lata.

StyczeńDział Out of Home w Infinity Media

1 stycznia do firmy dołączyła Agata Tucholska, która jako Media Director będzie zajmowała się działaniami z zakresu Out of Home.

»

Agata zajmuje się outdoorem od 1996 roku, wcześniej pracowała w Posterscope Polska na stanowisku Media Directora oraz później w poznańskim Metropolis, gdzie zajęła się organizacją warszawskiego oddziału spółki. Utworzenie nowego stanowiska jest naturalną konsekwencją rozwoju firmy i jej konkurencyjności oraz chęcią zapewnienia kompleksowej obsługi naszym klientom.

2008

CzerwiecKampania Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

16 czerwca wystartowała internetowa kampania dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, której odbiorcami będą potencjalni beneficjenci Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

»

Infinity Media zwyciężyło w przetargu na zaplanowanie i zakup mediów do kampanii. Przekaz kampanii kierowany jest do osób zainteresowanych programem – sektor MSP, ośrodki badawcze, firmy działające w obszarze nowych technologii oraz do ogółu społeczeństwa, aby poinformować o funkcjonowaniu ww. programu. Emisja kampanii odbywa się na dwóch płaszczyznach: kierowanej do ogółu społeczeństwa (portal wp.pl oraz o2.pl) oraz kierowanej do użytkowników z grupy docelowej (m.in. Bankier.pl, Money.pl, Rzeczpospolita.pl, Pit.pl, GazetaPrawna.pl). Reklama będzie emitowana do 13 lipca.