Klienci Infinity Media

Kliknij w logotyp naszego Klienta, by poznać profil jego działalności. Aby zapoznać się z Case Studies lub zobaczyć referencje, kliknij w wybrany link.

Dziękujemy za Zaufanie!

Kontakt z Infinity Media

Brief online

Sensilab Polfa Łódź

MEDIA

Radio, Internet, outdoor, prasa

OPIS KAMPANII

Strategia i koordynacja akcji specjalnych takich jak:
”Akcja Letnia G+J z Radiem Zet”: sponsoring serii imprez plenerowych organizowanych przez Radio Zet i Tygodnik Gala, 18 miast, 36 koncertów. Koncerty na żywo - gwiazdy sceny muzycznej oraz artyści kabaretowi. Sensilab zapraszał zainteresowanych do ich stanowiska, gdzie dietetycy udzielali bezpłatnych porad oraz zapoznawali chętnych z ofertą suplementów diety SENSILAB, które można było zakupić na miejscu w bardzo atrakcyjnych cenach. Podczas każdej imprezy odbywał się konkurs z nagrodami od Sensilab.

CEL KAMPANII

propagowanie zdrowego stylu życia przez odpowiednią dobraną dietę oraz zażywanie suplementów

EFEKT

Zwiększenie świadomości konsumentów odnośnie zdrowego stylu życia, pozytywne postrzeganie marki Polfa Łódź i Sensilab, jako marek zainteresowanych zdrowiem Klientów, wzrost sprzedaży produktów Sensilab.