Klienci Infinity Media

Kliknij w logotyp naszego Klienta, by poznać profil jego działalności. Aby zapoznać się z Case Studies lub zobaczyć referencje, kliknij w wybrany link.

Dziękujemy za Zaufanie!

Kontakt z Infinity Media

Brief online

Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych

MEDIA

Internet, outdoor, prasa
OOH: tablice formatu 6mx3m, metro TV, Tesco, CLP (1,2mx1,8m)
Prasa: prasa ogólnopolska, konsumencka, HoReCa, kulinaria,
TV: stacje ogólnopolskie oraz tematyczne.

CEL KAMPANII

Zachęcenie społeczeństwa do częstszego spożywania pstrąga oraz edukacja dotycząca korzyści zdrowotnych płynących z jedzenia ryb. Podniesienie poziomu sprzedaży pstrąga.

OPIS KAMPANII

Kampania kierowała ruch na stronę www.terazpstrag.pl. Grupą docelową były głównie kobiety z dziećmi. Kampania była realizowana głównie na pakietach dopasowanych tematycznie do grupy docelowej (witryny o tematyce kulinarnej, gastronomicznej i parentingowej). Wyemitowano również kampanię zasięgową na Wirtualnej Polsce.

EFEKT

Dzięki kampanii odnotowano duży wzrost wejść na stronę www.terazpstrag.pl oraz wzrost sprzedaży pstrąga w sklepach. Klient, zachęcony sukcesem pierwszej kampanii w 2011, postanowił ją powtórzyć w 2012. Badanie efektywności kampanii wykazało wzrost świadomości przekazu reklamowego kampanii. Niezależny raport potwierdził, że kampania dobrze dotarła do grupy celowej.