Klienci Infinity Media

Kliknij w logotyp naszego Klienta, by poznać profil jego działalności. Aby zapoznać się z Case Studies lub zobaczyć referencje, kliknij w wybrany link.

Dziękujemy za Zaufanie!

Kontakt z Infinity Media

Brief online

Hasco - Lek

MEDIA

Kampania teaserowa: Internet (onet.pl. Gazeta.pl, sieci AdNet i Ad-vice), radio (radio ZET), Prasa (Auto Świat, Newsweek, Playboy oraz Top Gear), ambient (w 21 miastach, w 741 restauracjach, w toaletach, na 1092 nośnikach A3), PR

Kampania wizerunkowa: radio (Pakiet ZET Barometr Young, RMF FM), internet (onet.pl., Gazeta.pl, sieci AdNet i Ad-vice), prasa (Auto Świat, Newsweek, Playboy oraz CKM), ambient ( kampania w 21 miastach, w 760 restauracjach, w toaletach, na 1145 nośnikach A3) oraz w ramach wsparcia sprzedaży kampania POS (spot radiowy) w sieci aptek SuperPharm.

OPIS KAMPANII

Kampania realizowana była w dwóch etapach: teaserowym, promującym portal wyzwolbyka.pl oraz wizerunkowym promującym lek Penigra oraz żel intymny Penigra Intim żel.

CEL KAMPANII

Zbudowanie aktywnej społeczności na teaserowym serwisie Wyzwolbyka.pl a następnie budowa świadomości marki oraz wzrost sprzedaży marki Penigra.

EFEKT

Blisko 200 tysięcy użytkowników wyzwolbyka.pl w pierwszych tygodniach kampanii. Kampania radiowa dotarła do ponad 1 mln osób z grupy celowej, kampania prasowa dotarła do ponad 5 milionów osób. Podniesienie wizerunku brandu Penigra oraz wzrost sprzedaży produktów tej marki.